کرمانشاه تا پایان سال صاحب 24 ایستگاه مطالعه می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

بیژن راستی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، تعداد ایستگاه های مطالعه استان را 21 ایستگاه دانست و افزود: از این تعداد 15 ایستگاه مطالعه در شهرکرمانشاه و شش ایستگاه نیز در شهرستانهای اسلام آبادغرب، هرسین، جوانرود، کنگاور، صحنه و سنقروکلیایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 300 هزار جلد کتاب در قالب 90 عنوان از طریق ایستگاه های مطالعه به استان وارد شده، افزود: این کتب برای گروه های سنی خردسالان، نوجوانان، نوسوادان و بزرگسالان و  با موضوعات علوم و فنون، تاریخ، داستان، ادبیات، دینی و ... می باشند.

راستی فر با بیان اینکه کتب خردسالان بیشترین مخاطبان ایستگاه های مطالعه بوده اند، اظهار کرد: فعال ترین ایستگاهای مطالعه استان در مراکز خدماتی درمانی مستقر شده اند.

 به گفته این مقام مسئول ایستگاه های مطالعه با هدف ارتقاء فرهنگ مطالعه در جامعه در مکان هایی که مردم ناگزیر به توقف هستند، قرار داده شده است.

 سرپرست کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه افزود: بر اساس شاخص  های موجود باید به ازای هر پنجاه هزار نفر یک ایستگاه مطالعه وجود داشته باشد.

راستی فر در ادامه راه اندازی  ایستگاه های مطالعه را به منظور دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به کتاب اقدامی سودمند دانست و افزود: واقعیت این است که دغدغه های فکری و اجتماعی زندگی کنونی فرصت کمتری را برای مطالعه کتاب در اختیار افراد قرار می دهد، لذا به نظر می رسد طرح های اینچنینی می تواند گام مهمی در راستای ارتقای سرانه مطالعه در جامعه باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com